sabato 31 maggio 2014

na jurnata d'amuri

A cummari s’affaccia du barcuni
abbivira i hijuri  e vagnia u cantuni
vaci fora e saluta a cu trova e canta all’aria nova.
U suli arridi e i nuvulati s’indivannu
et  i rindineji ntò celu volanu luntanu  pecchi no sannu
ca oji vaju o mari ‘nzemi a ttia
e ndì scialamu u cori giojuzza mia 
u mari è lisciu comu l’ojiu e vali a pena
jamu ‘ncindi  ca nd’arrocciulamu subbra a rina
bella fina comu a farina
faciumu i lucertuli accussi d’arrussicamu
e comu i pipireji ndi culuramu.
Tu si bejia assai pari na rosa,
e n’ha farfalla subbra a tia si posa
si ianca comu a carta e pari di vellutu
e vicinu a tia non c’à fazzu u staju mutu
ài i ganghi e i labbra russi comu na fragula
veni ca ti cuntu n’à faragula
u cori miu ti voli, i mani ti cercanu,
u tempu è pocu e jntra mi sentu nu focu
tu no sai quantu è bellu amuri
amuri è comu nu ventu chi t’arrumbula i capiji e li penzeri 
finn’a chi non capisci nenti
veni resta cum mia ca nun ti penti

Traduzione  Una giornata d'amore 

La commare si affaccia dal balcone
annaffia i fiori e bagna il cantone
va fuori e saluta chi ci stà e canta con intensità
Il sole ride e le nuvole se ne vanno
le rondinelle nel cielo volano lontano perché non sanno
che oggi vado al mare insieme a te
e ci divertiremo assai gioiellina mia
il mare è calmo e ne vale la pena
Andiamo ci sdraiamo sulla sabbia bella fina come la farina
facciamo le lucertole e ci abbronziamo  come i peperoni ci coloriamo
Tu sei tanto bella sembri una rosa,
e su di te una farfalla si posa
sei bianca diafana e sembri di velluto
vicino a te non c’è la faccio a stare muto
hai le guance e le labbra rosse come fragola
vieni qui che ti racconto una favola
il mio cuore ti desidera, le mani ti cercano,
il tempo è poco e dentro mi sento un fuoco
tu non sai quanto sia bello l’amore
l’amore è come il vento che ti attorciglia i capelli e i pensieri fino a non capire più niente
vieni resta con me che non ti penti.

Nessun commento:

Posta un commento